A partir de esta página puede:
Volver a la pantalla de inicio con las estanterías virtuales... | Su cuenta | Ayuda |
Información del autor
Autor Seth Godin |
Documentos disponibles escritos por este autor
Refinar búsqueda
All marketers are liars / Seth Godin
Título : All marketers are liars Tipo de documento: texto impreso Autores: Seth Godin Editorial: New York : Portfolio Penguin Fecha de publicación: 2012 Número de páginas: 218 p. ISBN/ISSN/DL: 978-1-59184-533-1 Nota general: The underground classic that explains how marketing really works- and why authenticity is the best marketing of all. Idioma : Inglés Temas: COMUNICACION
ESTRATEGIAS DE COMUNICACION
MARKETING
MARKETING DIGITAL
NARRACION
PUBLICIDADClasificación: 658.82 Resumen: We believe that wine tastes better in a $20 glass than a $1 glass. We believe that $125 sneakers make our feet feel better -and look cooler- than a $25 brand. And believing it makes it true.
As Seth Godin explains, great marketers don't talk about features or even benefits. Instead, they tell a story -a story we want to believe, whether it's factual or not. In a world where most people have an infinitive number of choices and no time to make them, every organization is a marketer, and all marketing is about telling stories.
Marketers succeed when they tell us a story that fits our worldview, a story that we intuitively embrace and then share with our friends. Think of the Dyson vacuum cleaner, of Fiji water, or the iPod.
But beware: if your stories are inauthentic, you cross the line from fib to fraud. That's a lesson learned the hard way by telemarketers, cigarette companies, and sleazy politicians.
All marketers are storytellers. Only the losers are liars.Enlace permanente a este registro: https://opac.um.edu.uy/index.php?lvl=notice_display&id=99261 All marketers are liars [texto impreso] / Seth Godin . - New York : Portfolio Penguin, 2012 . - 218 p.
ISBN : 978-1-59184-533-1
The underground classic that explains how marketing really works- and why authenticity is the best marketing of all.
Idioma : Inglés
Temas: COMUNICACION
ESTRATEGIAS DE COMUNICACION
MARKETING
MARKETING DIGITAL
NARRACION
PUBLICIDADClasificación: 658.82 Resumen: We believe that wine tastes better in a $20 glass than a $1 glass. We believe that $125 sneakers make our feet feel better -and look cooler- than a $25 brand. And believing it makes it true.
As Seth Godin explains, great marketers don't talk about features or even benefits. Instead, they tell a story -a story we want to believe, whether it's factual or not. In a world where most people have an infinitive number of choices and no time to make them, every organization is a marketer, and all marketing is about telling stories.
Marketers succeed when they tell us a story that fits our worldview, a story that we intuitively embrace and then share with our friends. Think of the Dyson vacuum cleaner, of Fiji water, or the iPod.
But beware: if your stories are inauthentic, you cross the line from fib to fraud. That's a lesson learned the hard way by telemarketers, cigarette companies, and sleazy politicians.
All marketers are storytellers. Only the losers are liars.Enlace permanente a este registro: https://opac.um.edu.uy/index.php?lvl=notice_display&id=99261 Reserva
Reservar este documentoEjemplares
Inventario Ubicación en el estante Tipo de medio Sección Ubicación Estado 047438 658.82 GODa Libro Colección Biblioteca Central Disponible Purple cow / Seth Godin
Título : Purple cow : transform your business by being remarkable Tipo de documento: texto impreso Autores: Seth Godin Editorial: New York : Portfolio Fecha de publicación: 2002 Número de páginas: x, 210 p. ISBN/ISSN/DL: 978-1-59184-317-7 Idioma : Inglés Temas: EMPRESAS
MARKETING
NEGOCIOSClasificación: 658.8 Enlace permanente a este registro: https://opac.um.edu.uy/index.php?lvl=notice_display&id=85848 Purple cow : transform your business by being remarkable [texto impreso] / Seth Godin . - New York : Portfolio, 2002 . - x, 210 p.
ISBN : 978-1-59184-317-7
Idioma : Inglés
Temas: EMPRESAS
MARKETING
NEGOCIOSClasificación: 658.8 Enlace permanente a este registro: https://opac.um.edu.uy/index.php?lvl=notice_display&id=85848 Reserva
Reservar este documentoEjemplares
Inventario Ubicación en el estante Tipo de medio Sección Ubicación Estado 043243 658.8 GODp Libro Colección Biblioteca Central Disponible Tribes we need you to lead us / Seth Godin
Título : Tribes we need you to lead us Tipo de documento: texto impreso Autores: Seth Godin Editorial: London : Piatkus Fecha de publicación: 2008 Número de páginas: 131 p. ISBN/ISSN/DL: 978-0-7499-3975-5 Idioma : Español Temas: DIRECCION
LIDERAZGOClasificación: 658.409.2 Enlace permanente a este registro: https://opac.um.edu.uy/index.php?lvl=notice_display&id=85486 Tribes we need you to lead us [texto impreso] / Seth Godin . - London : Piatkus, 2008 . - 131 p.
ISBN : 978-0-7499-3975-5
Idioma : Español
Temas: DIRECCION
LIDERAZGOClasificación: 658.409.2 Enlace permanente a este registro: https://opac.um.edu.uy/index.php?lvl=notice_display&id=85486 Reserva
Reservar este documentoEjemplares
Inventario Ubicación en el estante Tipo de medio Sección Ubicación Estado 043166 658.409.2 GODt Libro Colección Biblioteca Central Disponible 045146 658.409.2 GODt Libro Colección Facultad de Ingeniería Disponible