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The art of the start 2.0 / Guy Kawasaki
Título : The art of the start 2.0 : the time-tested, battle-hardened guide for anyone starting anything Tipo de documento: texto impreso Autores: Guy Kawasaki Editorial: New York : Portfolio Penguin Fecha de publicación: 2015 Número de páginas: x, 326 p ISBN/ISSN/DL: 978-0-241-18726-5 Idioma : Inglés Temas: ADMINISTRACION
EMPRENDIMIENTOS
EMPRESAS
GESTION
NEGOCIOSClasificación: 658.11 Enlace permanente a este registro: https://opac.um.edu.uy/index.php?lvl=notice_display&id=83795 The art of the start 2.0 : the time-tested, battle-hardened guide for anyone starting anything [texto impreso] / Guy Kawasaki . - New York : Portfolio Penguin, 2015 . - x, 326 p.
ISBN : 978-0-241-18726-5
Idioma : Inglés
Temas: ADMINISTRACION
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EMPRESAS
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NEGOCIOSClasificación: 658.11 Enlace permanente a este registro: https://opac.um.edu.uy/index.php?lvl=notice_display&id=83795 Reserva
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Inventario Ubicación en el estante Tipo de medio Sección Ubicación Estado 042865 658.11 KAWa Libro Colección Facultad de Ingeniería Disponible The lean startup / Eric Ries
Título : The lean startup : how constant innovation creates radically successful business Tipo de documento: texto impreso Autores: Eric Ries Editorial: New York : Portfolio Penguin Fecha de publicación: 2011 Número de páginas: 320 p ISBN/ISSN/DL: 978-0-670-92160-7 Idioma : Inglés Temas: CONSUMIDORES
EMPRENDIMIENTOS
INNOVACIONES
LEAN
NEGOCIOSClasificación: 658.11 Enlace permanente a este registro: https://opac.um.edu.uy/index.php?lvl=notice_display&id=83890 The lean startup : how constant innovation creates radically successful business [texto impreso] / Eric Ries . - New York : Portfolio Penguin, 2011 . - 320 p.
ISBN : 978-0-670-92160-7
Idioma : Inglés
Temas: CONSUMIDORES
EMPRENDIMIENTOS
INNOVACIONES
LEAN
NEGOCIOSClasificación: 658.11 Enlace permanente a este registro: https://opac.um.edu.uy/index.php?lvl=notice_display&id=83890 Reserva
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Inventario Ubicación en el estante Tipo de medio Sección Ubicación Estado 042869 658.11 RIEL Libro Colección Facultad de Ingeniería En préstamo hasta 12/02/2024 045914 658.11 RIEL Libro Colección Facultad de Ingeniería Disponible All marketers are liars / Seth Godin
Título : All marketers are liars Tipo de documento: texto impreso Autores: Seth Godin Editorial: New York : Portfolio Penguin Fecha de publicación: 2012 Número de páginas: 218 p. ISBN/ISSN/DL: 978-1-59184-533-1 Nota general: The underground classic that explains how marketing really works- and why authenticity is the best marketing of all. Idioma : Inglés Temas: COMUNICACION
ESTRATEGIAS DE COMUNICACION
MARKETING
MARKETING DIGITAL
NARRACION
PUBLICIDADClasificación: 658.82 Resumen: We believe that wine tastes better in a $20 glass than a $1 glass. We believe that $125 sneakers make our feet feel better -and look cooler- than a $25 brand. And believing it makes it true.
As Seth Godin explains, great marketers don't talk about features or even benefits. Instead, they tell a story -a story we want to believe, whether it's factual or not. In a world where most people have an infinitive number of choices and no time to make them, every organization is a marketer, and all marketing is about telling stories.
Marketers succeed when they tell us a story that fits our worldview, a story that we intuitively embrace and then share with our friends. Think of the Dyson vacuum cleaner, of Fiji water, or the iPod.
But beware: if your stories are inauthentic, you cross the line from fib to fraud. That's a lesson learned the hard way by telemarketers, cigarette companies, and sleazy politicians.
All marketers are storytellers. Only the losers are liars.Enlace permanente a este registro: https://opac.um.edu.uy/index.php?lvl=notice_display&id=99261 All marketers are liars [texto impreso] / Seth Godin . - New York : Portfolio Penguin, 2012 . - 218 p.
ISBN : 978-1-59184-533-1
The underground classic that explains how marketing really works- and why authenticity is the best marketing of all.
Idioma : Inglés
Temas: COMUNICACION
ESTRATEGIAS DE COMUNICACION
MARKETING
MARKETING DIGITAL
NARRACION
PUBLICIDADClasificación: 658.82 Resumen: We believe that wine tastes better in a $20 glass than a $1 glass. We believe that $125 sneakers make our feet feel better -and look cooler- than a $25 brand. And believing it makes it true.
As Seth Godin explains, great marketers don't talk about features or even benefits. Instead, they tell a story -a story we want to believe, whether it's factual or not. In a world where most people have an infinitive number of choices and no time to make them, every organization is a marketer, and all marketing is about telling stories.
Marketers succeed when they tell us a story that fits our worldview, a story that we intuitively embrace and then share with our friends. Think of the Dyson vacuum cleaner, of Fiji water, or the iPod.
But beware: if your stories are inauthentic, you cross the line from fib to fraud. That's a lesson learned the hard way by telemarketers, cigarette companies, and sleazy politicians.
All marketers are storytellers. Only the losers are liars.Enlace permanente a este registro: https://opac.um.edu.uy/index.php?lvl=notice_display&id=99261 Reserva
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Inventario Ubicación en el estante Tipo de medio Sección Ubicación Estado 047438 658.82 GODa Libro Colección Biblioteca Central Disponible