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10 ensayos de comunicación institucional / Juan Manuel Mora
Título : 10 ensayos de comunicación institucional Tipo de documento: texto impreso Autores: Juan Manuel Mora, Editor Editorial: Pamplona : EUNSA Fecha de publicación: 2009 Número de páginas: 285 p ISBN/ISSN/DL: 978-84-313-2618-0 Idioma : Español Temas: ADMINISTRACION
COMUNICACION
COMUNICACION ORGANIZACIONAL
DIRECCION
ESTRATEGIA
GESTION
MARKETING
PLANIFICACION
PUBLICIDADClasificación: 658.45 Enlace permanente a este registro: https://opac.um.edu.uy/index.php?lvl=notice_display&id=11003 10 ensayos de comunicación institucional [texto impreso] / Juan Manuel Mora, Editor . - Pamplona : EUNSA, 2009 . - 285 p.
ISBN : 978-84-313-2618-0
Idioma : Español
Temas: ADMINISTRACION
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Inventario Ubicación en el estante Tipo de medio Sección Ubicación Estado 031923 658.45 MORd Libro Colección Biblioteca Central Disponible 037562 658.45 MORd Libro Colección Biblioteca Central Disponible Advertising today. / Warren Berger
Título : Advertising today. Tipo de documento: texto impreso Autores: Warren Berger Editorial: New York : Phaidon Fecha de publicación: 2001 Número de páginas: 512 p ISBN/ISSN/DL: 978-0-7148-4387-2 Idioma : Inglés Temas: COMUNICACION
MEDIOS DE COMUNICACION
MEDIOS DE COMUNICACION DE MASAS
PUBLICIDADClasificación: 659.1 Enlace permanente a este registro: https://opac.um.edu.uy/index.php?lvl=notice_display&id=324 Advertising today. [texto impreso] / Warren Berger . - New York : Phaidon, 2001 . - 512 p.
ISBN : 978-0-7148-4387-2
Idioma : Inglés
Temas: COMUNICACION
MEDIOS DE COMUNICACION
MEDIOS DE COMUNICACION DE MASAS
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Inventario Ubicación en el estante Tipo de medio Sección Ubicación Estado 026030 659.1 BERa Libro Colección Biblioteca Central Disponible All marketers are liars / Seth Godin
Título : All marketers are liars Tipo de documento: texto impreso Autores: Seth Godin Editorial: New York : Portfolio Penguin Fecha de publicación: 2012 Número de páginas: 218 p. ISBN/ISSN/DL: 978-1-59184-533-1 Nota general: The underground classic that explains how marketing really works- and why authenticity is the best marketing of all. Idioma : Inglés Temas: COMUNICACION
ESTRATEGIAS DE COMUNICACION
MARKETING
MARKETING DIGITAL
NARRACION
PUBLICIDADClasificación: 658.82 Resumen: We believe that wine tastes better in a $20 glass than a $1 glass. We believe that $125 sneakers make our feet feel better -and look cooler- than a $25 brand. And believing it makes it true.
As Seth Godin explains, great marketers don't talk about features or even benefits. Instead, they tell a story -a story we want to believe, whether it's factual or not. In a world where most people have an infinitive number of choices and no time to make them, every organization is a marketer, and all marketing is about telling stories.
Marketers succeed when they tell us a story that fits our worldview, a story that we intuitively embrace and then share with our friends. Think of the Dyson vacuum cleaner, of Fiji water, or the iPod.
But beware: if your stories are inauthentic, you cross the line from fib to fraud. That's a lesson learned the hard way by telemarketers, cigarette companies, and sleazy politicians.
All marketers are storytellers. Only the losers are liars.Enlace permanente a este registro: https://opac.um.edu.uy/index.php?lvl=notice_display&id=99261 All marketers are liars [texto impreso] / Seth Godin . - New York : Portfolio Penguin, 2012 . - 218 p.
ISBN : 978-1-59184-533-1
The underground classic that explains how marketing really works- and why authenticity is the best marketing of all.
Idioma : Inglés
Temas: COMUNICACION
ESTRATEGIAS DE COMUNICACION
MARKETING
MARKETING DIGITAL
NARRACION
PUBLICIDADClasificación: 658.82 Resumen: We believe that wine tastes better in a $20 glass than a $1 glass. We believe that $125 sneakers make our feet feel better -and look cooler- than a $25 brand. And believing it makes it true.
As Seth Godin explains, great marketers don't talk about features or even benefits. Instead, they tell a story -a story we want to believe, whether it's factual or not. In a world where most people have an infinitive number of choices and no time to make them, every organization is a marketer, and all marketing is about telling stories.
Marketers succeed when they tell us a story that fits our worldview, a story that we intuitively embrace and then share with our friends. Think of the Dyson vacuum cleaner, of Fiji water, or the iPod.
But beware: if your stories are inauthentic, you cross the line from fib to fraud. That's a lesson learned the hard way by telemarketers, cigarette companies, and sleazy politicians.
All marketers are storytellers. Only the losers are liars.Enlace permanente a este registro: https://opac.um.edu.uy/index.php?lvl=notice_display&id=99261 Reserva
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Inventario Ubicación en el estante Tipo de medio Sección Ubicación Estado 047438 658.82 GODa Libro Colección Biblioteca Central Disponible Análisis de las principales relaciones jurídicas en los hipercentros de consumo / Noemí Lidia Nicolau en Derecho y Empresa, n.3 (01/01/1995)
[artículo]
Título : Análisis de las principales relaciones jurídicas en los hipercentros de consumo Tipo de documento: texto impreso Autores: Noemí Lidia Nicolau Fecha de publicación: 1995 Artículo en la página: p. 95-102 Idioma : Español Temas: ARGENTINA
COMERCIALIZACION
CONSUMO
MARKETING
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RESPONSABILIDAD EXTRACONTRACTUALEnlace permanente a este registro: https://opac.um.edu.uy/index.php?lvl=notice_display&id=34791
in Derecho y Empresa > n.3 (01/01/1995) . - p. 95-102[artículo] Análisis de las principales relaciones jurídicas en los hipercentros de consumo [texto impreso] / Noemí Lidia Nicolau . - 1995 . - p. 95-102.
Idioma : Español
in Derecho y Empresa > n.3 (01/01/1995) . - p. 95-102
Temas: ARGENTINA
COMERCIALIZACION
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Inventario Ubicación en el estante Tipo de medio Sección Ubicación Estado 031970 R A 340.56 ANU v.39 2008 Libro (Sala) Colección Biblioteca Central SALA Documentos electrónicos
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